wtorek, 16 lutego 2016

Wróciłam ;)

 
Witajcie....
 
Po dość długim czasie postanowiłam wrocić do świata włosomaniaczek :)
 
 
Większość z osób chorujących (tak  jak Ja) wie, że zdarzają się nam wzloty i upadki... w walce o normalne życie. Mnie również dopadł taki gorszy moment. Na szczęście mam go już za sobą i tyle smucenia na ten temat ;)
 
Po krótce o tym co przez ten czas  robiłam...
 
 
Zdesperowana i poirytowana faktem iż mimo moich usilnych starań włosy nie chciały współpracować, postanowiłam że kończę z włosomaniactwem. Nie wiem czy to one miały gorszy dzień czy ja...??Efektem czego wylądowałam u fryzjerki.
 
Nowa JA!!!
 
 
 
W tamtej chwili poczułam ulgę i byłam nawet zadowolona.
 
Po pewnym czasie postanowiłam sprawić sobie jeszcze krótsze :P 
 
 
I wersja BLOND (miałam je tylko 5 dni czułam sie strasznie, moja mina jest dość wymowna )
 
 
 
 
Po wszystkich perypetiach postanowiłam wrócić przede wszystkim do ciemnych a po drugie dłuższych włosów.
 
 
Zatem zaczynam na nowo :)
 
 
 
Pozdrawiam i ściskam serdecznie pewną blogerke która służy mi nie tylko poradami włosowymi
 


1 komentarz:

  1. Super, że wróciłaś! :) Pięknie wyglądasz z tymi ciemnymi włosami, bardzo Ci do twarzy. Dodają Ci pazura :) Trzymam kciuki za nowe centymetry i również gorąco pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń